Corporate Credits Administrator I (Brno)

KBC Global Services Czech Branch nabízí v Brně volnou pracovní pozici "Corporate Credits Administrator I". Nástupní mzda je od 30 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Corporate Credits Administrator I
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Brno
Mzda:
od 30 000 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
KBC Global Services Czech Branch pracoviště
Palachovo náměstí 726/2
62500

Další informace o volném místu

První kontakt e-mailem.

Vaší zodpovědností bude:
- řídit předání úvěrových smluv centrály KBC Belgium našemu týmu v Brně
- porozumět aktivitám, pracovat na vývoji obsahu, zajistit udržitelnost znalostí v týmu
- udržovat a aktualizovat pracovní postupy
- vyhodnocovat výsledky podnikového testování aktualizací aplikací
- registrace nových úvěrů a údržba stávajících v systému (Loan IQ), sledování kolaterálů a kovenantů
- řízení událostí na těchto úvěrech - čerpání, rollovery, příchozí / odchozí poplatky atd.
- sledování úvěrových nástrojů (např. zpracování splátek, zaúčtování rezerv)
- interní a externí reporting

Specifické požadavky:
- angličtina na plynulé úrovni - slovem i písmem
- dobré komunikační schopnosti - budete podporovat ostatní týmy a komunikovat s nimi
- týmový přístup a schopnost podporovat své kolegy a komunikovat s ostatními lidmi
- orientace na procesy
- orientace na detail a spřízněnost s čísly
- dobrá znalost práce na PC a znalost MS Office - zejména Excel a Outlook

Zaměstnanecké výhody:
25 dní dovolené
- 3 dny osobního volna
- stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
- školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Kontakt na zaměstnavatele

Martina Beníčková
email: sso.career.cz@kbc.com

KBC Global Services Czech Branch pracoviště
Brno
62500


Poslední změna: před 6 měsíci