symetrie s.r.o. nabízí v Brně volnou pracovní pozici "Administrativní pracovník - asistent personalistky". Nástupní mzda je 13 000 – 16 000 Kč.
Jedná se o administrativní práci spočívající ve zpracování docházkových listů, evidenci dovolené, stravenek, neschopenek. Činnost zahrnuje komunikaci s lidmi ústní i písemnou, o práci na PC, v programu, Excel, Word . Požadujeme kancelářskou praxi a chuť se učit novým věcem. Praxe v této oblasti není podmínkou - vše naučíme a zaškolíme. Požadujeme příjemný projev a komunikaci, pečlivost a spolehlivost podmínkou, čistý trestní rejstřík. Práce na HPP, na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.Práce na 5 hodin (9-14 hod) , nástupní plat 13 tis, měsičně , po zaškolení odměny a benefity.
Zaměstnanecké výhody4): zajímavá práce, dlouhodobé zaměstnání, pravidelná mzda, přátelský kolektiv
Jitka Turečková
telefon: 604 304 944
email: symetrie.prace@seznam.cz
Symetrie s.r.o. - Zábrdovická
Brno
61500
Poslední změna: před 1 měsícem